Het influencer marketing bureau IMA lanceert een eigen wodkamerk. Waarom? Omdat zij vonden dat er nog geen wodka te verkrijgen is die aansluit bij de behoefte van millennials; bewust genieten en authenticiteit.

MOA millennial vodka FEM FEM

Wij millennials zijn op zoek naar een drankje dat past bij onze bewuste manier van leven, zonder dat we daarbij moeten inleveren op smaak of kwaliteit. Om deze reden is het bureau een samenwerking aangegaan met eeuwenoude distilleerderij Onder de Boompjes en watermerk Marie-Stella-Maris. Deze dynamische mix van oud en jong zorgt ervoor dat MOÅ alle juiste noten met millennials slaat, in zowel smaak als identiteit.

In deze moderne tijd is het belangrijk dat er voor ieder wat wils is. Zo ook voor millennials, ook wel beter bekend als generatie Y. Met deze gedachte heeft de op één na oudste distilleerderij van Nederland, Onder de Boompjes, MOÅ weten te realiseren: een lichte, smaakvolle wodka, natuurlijk geïnfuseerd met kaffir, gember en bergamot.

MOÅ

Om MOÅ volledig tot zijn recht te laten komen in een cocktail, werkt IMA samen met watermerk Marie-Stella-Maris. Samen willen ze de combinatie van wodka en water naar een hoger niveau tillen. Vanuit dit uitgangspunt ontstond MOÅ Marie; een verfrissende combinatie van de wodka met Marie-Stella-Maris-bruiswater en een garnering van gember, munt en komkommer. Wil je toch meer variatie? dan zijn dit lekkere combinaties:

The perfect serve
Voor deze cocktail heb je 50ml MOÅ wodka nodig, 10ml limoensap en en 150ml Marie-Stella-Maris bruiswater. Vul een glas met ijs, mix het limoensap, de vodka en het bruiswater en garneer met munt, gember of citroengras. Stir and enjoy!

MOÅ mule
Voor deze cocktail heb je 50ml MOÅ wodka nodig en 100ml Ginger beer. Vul een glas met ijs, mix de vodka en ginger beer en garneer met munt of limoen. Cheers! 

Lees ook: gin tonic is de oplossing tegen hooikoorts.