De Satisfyer Pro 2, dit jaar is toch echt wel haar jaar. Ze popt overal tevoorschijn: in ons nachtkastje, op ons beeldscherm, in de kerstboom, tussen onze beentje enne eh… in de Kruidvat. Logisch, want wat verkoopt de Kruidvat niet? Maar om het toch uniek te maken hebben ze een hilarisch reclamebord gemaakt, en je moet ‘m zien.

Satisfyer Kruidvat reclamebord korting

Satisfyer

Uit onderzoek blijkt dat 85 procent van de vrouwen wel eens een speeltje gebruikt, dus waarom schamen we ons er nog steeds voor? Bijna elke vrouw gebruikt het, we praten er over met vriendinnen, we adviseren ze en geven ze cadeau. Er is niks raars aan het gebruiken van speeltjes. Like, heb je ooit de recensies gezien van de Satisfyer-pro? 

Hoewel het taboe doorbroken is, zijn er nog steeds een heleboel vrouwen die het lastig vinden om dit toe te geven. Gelukkig is er dit jaar een hype rondom de Satisfyer. Het speeltje ligt tegenwoordig niet alleen op je nachtkastje, maar ook in de kerstboom, aan je sleutels en ook in de brievenbus. Let’s normalise it! Tijd om onze trillende vriendin te eren!

Hilarische reclame

Dit is hét jaar van de Satisfyer, en dat is iets om te vieren. Bij de Kruidvat in Leiden hebben ze het heel serieus genomen. De Satisfyer Pro 2 heeft nu namelijk 50% korting! Hoewel dat al geweldig is, schrijven we dit artikel niet alleen daarom. Als reclamebord hebben ze namelijk een a-ma-zing tekst geschreven, we konden dit uiteraard niet achterhouden voor je. “Sinterklaas is niet de enige die komt dit jaar”, staat er grootgedrukt. “(en de kerstman ook ;))” staat er onder.

@kruidvat6207

♬ All i want for Christmas is you – 🫂

Reacties

De medewerker van de marketing afdeling van Kruidvat die dit heeft bedacht, verdient toch echt een goede promotie. En we zijn niet de enige die er zo over nadenken, het regent namelijk met leuke reacties onder de video. “Daar ga je inderdaad een toontje hoger van zingen. Geweldig bedacht”, schrijft een volger. Een ander reageert dit: “Dit kon ook maar één plek verzinnen”.

Het is dan niet alleen een hilarische tekst, maar ook nog eens retegoede marketing. Wij gingen spontaan op de Kruidvat site kijken hoe duur onze trillende vriendin nu kost, en het is een droom. In plaats van €50, is ze nu €25. Ga jij ‘m kopen?