Meghan Markle is weer volop in de ondernemersmodus. Haar lifestylemerk krijgt een nieuwe naam, en dat terwijl de eerste versie nog maar net het daglicht had gezien. Waarom Meghan haar merknaam aanpast en welke veranderingen er nog meer bij komen kijken? Wij zochten het voor je uit.
Meghan lanceerde vorig jaar haar merk 'America Riviera Orchard', waarmee ze zich focuste op de verkoop van lifestyle-, tuinier- en homeproducten. Helaas bleek de naam niet helemaal lekker te werken en besloot Meghan het roer om te gooien door haar merknaam te veranderen naar 'As Ever'. Een duidelijk uitleg waarom Meghan hiervoor heeft gekozen, deelt ze niet. Wel vertelt ze dat haar vorige merknaam haar beperkte tot het verkopen enkel kunnen verkopen van artikelen geproduceerd in haar geboorteplaats Santa Barbara, die vaak de bijnaam 'American Riviera' krijgt.
Meghan verklapte ook dat haar nieuwe netflixserie 'With Love, Meghan' op 4 maart uitkomt en dat Netflix niet alleen een rol speelt in haar serie, maar nu ook in haar bedrijf. Door deze nieuwe partner voelde het voor haar als het juiste moment om de naam te veranderen. De naam staat voor 'as it's always been'. Meghan legt uit dat ze hiermee haar liefde voor koken, knutselen en tuinieren weer volledig wil omarmen. De naam 'American Riviera Orcharde' hield haar tegen om die passie net zo vrij te kunnen uiten als vroeger - hoogtijd dus voor verandering!
Het is niet de eerste keer dat Meghan zich op de lifestylewereld stort. Misschien herinner je je 'The Tig' nog wel. Op deze blog schreef ze over mode, reizen, eten en inspirerende vrouwen. Toen ze het koninklijke leven instapte, werd dit project direct offline gehaald. Maar Meghan haar ondernemersbloed kruipt waar het niet gaan kan en blaast ze haar merk nu dus een nieuw leven in.
Naast de nieuwe naam is het nog even afwachten of Meghan ook de branding of haar productlijn aanpast. Voor nu lijkt het vooral een rebranding te zijn, waarbij ze hoopt dat deze naam een bredere verkoop van producten mogelijk maakt. Eén ding stelt ze haar volgers in ieder geval gerust: haar inmiddels virale jam blijft gewoon in het assortiment. Ze kondigde het nieuws zelf aan via Instagram, waar ze een video deelde en vol enthousiasme haar vernieuwde merk presenteerde.