schermafbeelding 2022 09 03 om 175542

Bizar goede mascara van nog geen €3 gaat viral op TikTok

Looks18 sep 2023, 18:45 doorRomy Nouwen
Het gebruiken van een mascara is niet weg te denken uit onze make-up routine. Alleen al een beetje mascara kan een groot verschil maken in je gezicht! Toch is het lastig om er eentje te vinden die goed werkt. Gelukkig redden TikTokkers ons weer graag uit de brand door hun ervaringen te delen. Zij vertellen ons nu dat de perfecte mascara gevonden is. En het allerleukste aan deze goede mascara: je scoort hem voor een schappelijk prijsje.
schermafbeelding 2022 09 03 om 174543
Bron: Pinterest

Zoektocht

Een goede mascara in je make-up stash is natuurlijk een must . We liften onze wimpers maar al te graag, zodat we een net wat frissere en goede open blik creëren. Toch is de zoektocht naar een goede mascara lastig en blijft het een uitdaging om er eentje te vinden die het gewenste effect heeft. De opties zijn eindeloos en er zit vaak ook een behoorlijk prijskaartje aan. Wil je liever een goedkopere goede mascara scoren? Dan hebben wij misschien wel dé tip voor je. Er gaat namelijk een mega goede mascara van maar €3,- viral op TikTok.

Goede mascara van het merk Essence

Hoewel Essence dus zeker niet het duurste merk is, blijven ze wel constant nieuwe producten lanceren van mega goede kwaliteit. Deze mascara is niet het eerste product dat compleet viral gaat op het platform TikTok en dat zegt ook wel wat. Deze mascara, genaamd Essence I love extreme , zorgt namelijk voor een ware transformatie voor je wimpers. En dat voor een mooi bedrag van maar €3,-!

Reacties op TikTok

TikTokker Ssunaa besloot het product te kopen en te testen in een video voor haar account – en dat werd haar zeker wel in dank afgenomen. Heel wat mensen zien in de video hoe ze haar wimpers lift en extra laat opvallen met deze goede mascara. Niet alleen wij zijn onder de indruk, want maar liefst 3,4 miljoen mensen hebben deze video een like gegeven. Ben jij benieuwd naar het effect van deze mascara? Bekijk dan hieronder de video's, waarin verschillende mensen het product testen.