fem fem nieuw 16

Vrijpartijtjes til je met deze work-outs naar een hoger niveau

Love & Life09 jun , 20:30 doorAurora Ferrari
Ah, vrijen. We kunnen er niet genoeg over praten. Want laten we eerlijk zijn, de meeste van ons vinden een potje ketsen toch fantastisch? En om het nog fantastischer te maken staat het internet (en FEM FEM) vol met tips. Maar onze reactie heeft een nieuwe gevonden, en het lijkt erop dat je aan de hand van een aantal sportoefeningen je bedprestaties kunt verbeteren. We praten je even bij.

Deze work-outs zorgen voor betere avontuurtjes in de slaapkamer

Dat sporten in het algemeen goed voor je is, is inmiddels geen geheim meer. Maar wist je dat sporten ook je bedprestaties kan verbeteren en de avontuurtjes in de slaapkamer naar een hoger niveau kan tillen? Althans, dat kan aan de hand van een aantal sportoefeningen. Bij het sporten komt er namelijk dopamine en endorfine uit, stofjes die je gelukkig (en opgewonden) maken. Maar daarnaast zorgt sporten voor een betere conditie en natuurlijk ook lenigheid.  
Door te zoeken, zoeken en nog meer zoeken zijn we tot het volgende komen: de volgende drie work-outs zorgt voor een optimalisatie tussen de lakens. Of je nu al blij was met je avontuurtjes of juist helemaal niet: deze work-outs wil je ongetwijfeld uitproberen.
1. Bekken omhoog 
Misschien heb je van de naam nooit iets gehoord, maar de oefening ken je vast wel: de 'pelvic lift'. Dit houdt in dat jij op de grond ligt, je schouders goed de vloer in drukt en dat je ondertussen je heupen de lucht in tilt. Laat je bekken vervolgens voorzichtig weer zakken. Herhaal dit een goede tien à twintig keer. Wat blijkt? Volgens kenners is dit een hoogtepunt-intensiverende oefening. 
Tip van de redactie? Je kunt er ook voor kiezen om je heupen in de lucht te houden en je knieën naar binnen en naar buiten te bewegen. Of nog beter: doe gewoon allebei de oefeningen.
2. Zakken met die billen 
Squatten zorgt er natuurlijk niet alleen voor dat je dikkere billen krijgt (waardoor jij je misschien zelfverzekerd in de slaapkamer gaat voelen), maar het zorgt ook voor betere vrijpartijtjes. Door te buigen door je knieën, je billen naar achteren te duwen en daarna weer omhoog te komen zorgt voor een activatie van de buikspieren en van je bekkenbodem. En volgens mij weten we allemaal wat dat betekent.
3. IKEA-plank 
En tot slot: planken. We weten het, alleen bij het denken eraan krijgen we al een hartverzakking, maar je wil het hiervoor echt een kans geven. De plankpositie zorgt namelijk voor een sterk ontwikkelde core en stabiliteit. Waar dat goed voor is? Uiteraard voor de verschillende standjes die jij en je bedpartner gaan uitproberen. Probeer gewoon elke dag een minuutje te planken en je zult merken hoe blij jij en je partner hier van zullen worden!