meghan markle

Opgelet: Meghan Markle lanceert haar eigen lifestylemerk

Fun & Living28 mrt , 12:42 doorPleuntje Janssen
Eerder kondigde Meghan Markle via Instagram haar nieuwe lifestylemerk aan, genaamd American Riviera Orchard. Ook al kregen we enkel een logo en een minimalistische website te zien: binnen twee weken tijd had het nieuwe merk al meer dan een half miljoen volgers verzameld. En nu heeft Meghan ein-de-lijk bekend gemaakt wat we kunnen verwachten.
meghan markle

Tromgeroffel...

Dat het merk van Meghan Markle American Riviera Orchard heet, dat wisten we dus al. Ook wisten we dat ze zich ging focussen op lifestyle, tuinieren en home. Een trademark-aanvraag bevestigde het vermoeden dat Meghan eetbare producten gaat maken. Notenpasta en jam, maar ook tafelkleden en kookboeken. Maar, we zijn er nog niet. The Daily Mail gaf ons nog veel meer producten waar we ons op kunnen verheugen. En wel in onze lievelingscategorieën: skincare, make-up, yoga, haarproducten en feestartikelen.
Van handzeep, badolie en shampoo tot bodylotion, badzout en geuroliën. En hier blijft het niet bij. Als je de inrichting van je tuin zat bent kun je er terecht voor lampjes en vogelhuisjes, maar ook als je een paar nieuwe sieraden wil. Meghan is van alle markten thuis. Mag ook wel, want volgens Page Six werkt ze al een jaar aan het merk.

Even geduld nog

Naast het logo op het Instagram-account, en de website, is er nog niet veel over het merk te vinden. Wanneer alle producten verkrijgbaar zijn, en hoe het er precies uit gaat zien, weet nog niemand. Eerder lanceerde Meghan een merk genaamd The Tig. Helaas stopte ze er mee toen ze haar verloving met prins Harry aankondigde.

The Tig

De website van The Tig is nog wel vindbaar. Maar, veel is er niet meer te zien. Alleen de afscheidsbrief van Meghan waarin ze vertelt dat het begon als een passie, maar het uiteindelijk is uitgegroeid tot een merk.
"Aan al mijn Tig-vrienden. Na bijna drie mooie jaren met jou op dit avontuur te hebben gezeten, is het tijd om afscheid te nemen van The Tig. Wat begon als een passie project (mijn kleine motor die dat kon) evolueerde naar een geweldige gemeenschap van inspiratie, ondersteuning, plezier en frivoliteit. Je hebt mijn dagen helderder gemaakt en deze ervaring met zoveel vreugde gevuld. Blijf die Tig-momenten van ontdekking vinden, blijf lachen en risico's nemen, en blijf 'de verandering zijn die je in de wereld wilt zien'. Vergeet vooral nooit wat je waard bent - zoals ik je keer op keer heb verteld: jij, mijn lieve vriend, jij bent genoeg. Bedankt voor alles. Xx"
We hopen dat ze haar passie terugvindt in haar nieuwe merk, American Riviera Orchard.
hema linnen pak pasen 1
Bron: The Tig