moederdag cadeau 2

Het sieradenmerk van Anna van Borre lanceerde gisteravond en wij zijn fan

Looks24 apr , 18:00 doorPleuntje Janssen
Je komt haar overal tegen op TikTok, van dagvlogs tot Q&A's: contentmaker Anna van Borre (23) is niet te missen. En hoewel ze laatst nog liet weten dat ze een hekel heeft aan shoppen, is het duidelijk dat ze toch een grote liefde heeft voor kleding en sieraden. Ze heeft namelijk een eigen tweedehands kledingmerk (Vintage The Label) én is nu begonnen met haar eigen sieradenmerk: La Pipe. Sinds gisteravond is het merk live gegaan.

"Waar zijn je oorbellen van?"

Anna van Borre maakt TikToks en Instagram reels, en de meest gestelde vraag was: "Waar haal je die sieraden vandaan?" Dus nam ze het heft in eigen handen en voilà, La Pipe was geboren. Het merk is ontstaan in de levendige Amsterdamse Pijp. De overvolle terrasjes met gezellige mensen, de Albert Cuypmarkt met allerhande spullen en kraampjes met eten, zijn een grote inspiratiebron voor Anna. Maarre, je hoeft echt niet in Amsterdam te wonen om van La Pipe te genieten. De sieraden vinden hun weg naar fashionista's ver buiten de eh ... ring. Je kunt de sieraden eenvoudig online bestellen en het doosje met jouw felbegeerde sieraad valt gewoon door de bus.
Wat we zo leuk vinden aan La Pipe is dat alles even fris en vrolijk is. Ringen, kettingen, oorbellen, bij La Pipe draait het om één ding: stainless steel sieraden voor iedereen. De sieraden van La Pipe zijn niet alleen heel cool, de kwaliteit is ook nog eens heel goed. Voor Anna is het ontzettend belangrijk dat de sieraden een leven lang meegaan. Dus een sieraad van La Pipe wordt niet dof, gaat niet kapot en blijft een stralend accessoire waarmee je je look helemaal af maakt.

Ondernemer

We zijn ontzettend benieuwd hoe het merk gaat lopen. Wij zijn een ieder geval fan. De sieraden zien er prachtig uit en zijn ook enorm betaalbaar. Anna deelde op haar sociale media ook veel over de start van haar nieuwe bedrijfje. Zo heeft ze de zakjes waar de sieraden inzitten, zelf bestempeld. En heeft ze alle doosjes voorzien van een sticker, nogal een werk. Wij vinden het inspirerend om haar bezig te zien. Petje af hoor, je eigen onderneming starten als 23-jarige. En women support women , dus bekijk vooral haar website even. Happy shopping!